پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118065
پرده‌برداري از تمثال 68 شهيد شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1523

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، قدرت‌الله رئيسي صبح امروز در کارگروه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت ضمن گرامي‌داشت ياد و خاطره شهداي هفتم تير اظهار کرد: فاجعه هفتم تير سال 60، محصول يک جريان ريشه‌دار تاريخي منحرف نسبت به بهترين ياران وفادار امام و انقلاب بود که در هفتم تير خود را نشان داد.

وي افزود: اتخاذ استراتژي ترور و حذف شخصيت‌هاي کارآمد و با نفوذ نظام اسلامي توسط منافقين و ساير گروه‌هاي ضدانقلاب از درک و شناختي ناقص از انقلاب اسلامي و جايگاه آن در جامعه ايران حکايت مي‌کرد.

رئيسي از پرده برداري از تمثال 40 شهيد شهر باباحيدر از توابع شهرستان فارسان خبر داد و گفت: اين تصاوير پرخاطره و ارزشمند روز جمعه بعد از اقامه نماز عبادي و سياسي جمعه طي مراسمي با حضور مردم و مسئولان پرده برداري خواهند شد.

مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران چهارمحال و بختياري ادامه داد: امروز عصر نيز از تمثال 28 شهيد شهر جونقان در محل دانشکده فني پرده‌برداري خواهد شد.

رئيسي اضافه کرد: مردم عامل اصلي انقلاب و تداوم آن هستند از اين رو منافقين با سد آهنين روبه‌رو هستند و در طي اين سال‌ها همين امر سبب شد تا آنان از دستيابي به اهداف خود بازبمانند.

وي با اشاره به اينکه ياد و خاطره شهدا با گذر زمان گرد فراموشي نخواهد گرفت، تصريح کرد: حرکت‌هايي که در طي دوران انقلاب و 8 سال دفاع مقدس رخ داد برخاسته از عمق جان و روان مردم بود که بي‌شک رمز موفقيت و ماندگاري اين دو حرکت عظيم مردمي است.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html